Packar..

Ska börja packa snart, hatar att packa! Har tagit fram resväskan, och ska snart börja med det svåraste, att välja ut kläder som jag ska ta med mig. Ska som sagt vara där i 20 dagar, så vet inte exakt hur jag ska packa, det är ju trots allt runt 28 grader där. Ska iallafall inte ta med mig mycket alls, ska åka dit med en halv full resväska och komma tillbaka med en full, förhoppningsvis, är väldigt kräsen som de flesta redan vet, inte bra :/ haha

Dubai är väldigt känt för sina byggnader och sin shopping. Varje år i January är de "Dubai shopping Festival". Under denna månad besöker ca. 2 miljoner turister Dubai bara för att shoppa. Så bra tajmat pappa! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0