6 Februari 2011

Hallå där! Det var ett jäävligt bra tag sen jag blogga. Och anledningen till det är väl för att jag helt enkelt inte pallat :) och jag säger INTE att jag ska börja blogga igen men kanske ibland?? haha vem lurar jag..
Just nu sitter jag och gör historia läxan, vilket går sjuukt bra, så jävla lätt. Sen måste jag plugga till kemi läxförhöret/provet som inte kommer gå lika bra.. :s
Snacka med min kusin från turkiet och shiiit vad jag saknar alla i turkiet.. Men inte mycket kvar tills att jag åker dit, i slutet av Juni rättare sagt :D
Snart kommer Narin förbi, ska plugga lite kemi med henne.. Som om jag vore bra? haha det är snarare jag som behöver hjälp med kemin.. kemi och fysik är inte ämnen hah
Igår var bla. lilla havin här, hon har blivit så stoor, hon kan näästan krypa, min bebiiis
fan va onödig info jag delat med mig, ni ser hur uttråkad jag är..
Aja, hare så bra! puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0