13 Mars 2011

God dag bloggen! Hoppas att allt är bra med er. T änkte berätta lite om min helg för er som vill veta :)

Min barndomsvän Patricia kom till Sthlm i fredags, men åkte tillbaka hem till Monaco imorse. Jag, Patricia och Masomeh gick och åt middag på Fridays i fredags. Vi bara åt och prata en massa skit haha, typ det vi gör när vi ses. Kul och se henne igen.

Lördagen
började med "plugg" men det gick inge vidare, så jag gav upp och drog hem till min kusin Elif. Där åt vi middag och hade "Halv 8 hos mig". Kusinerna var samlade ink. Evin som kom till stockholm i lördags och åkte tbx till Riga imorse för att fortsätta att plugga och rädda liv! "peppar peppar". Det var hur kul som helst, vi kommentera allt hon hade lagat och var oförskämt kritiska samt otrevliga. Inte bra. Men det är ju så det är. Elif hade laaagt ner hur mycket tid som helst på att fixa allt och fixa sig själv och fick ändå bara en massa kritik :/ haha.

Idag vakna jag runt kl10, valde ut citat till svenska läxan och drog därefter hem till faster för att få lite hjälp med läxan från Elif, och nu är jag klar och ska istället lära mig allt om Franska Revolutionen.. kul.
Jag kommer antagligen blogga lite senare och lägga upp lite bilder. Ha en fortsatt trevlig söndag!
Här har ni en bild från foto-lektionen.


Kommentarer
Postat av: Magda

Alltså det går seriöst inte att bli fulare än mig på bild, HAHA!

2011-03-13 @ 20:28:35
URL: http://musiix.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0