14e mars 2011

Heej!
 
Ännu en skoldag avklarad. Allt gick hyfsat bra idag, provet var förvånansvärt svårt, trodde inte att det skulle vara så svårt som han hade gjort det, men men.. Sedan var debatten på svenskan otroligt rolig till en början men saker ändrades i slutet och spåra nästan ur lite för min del haha..

Måste bara skriva av mig lite här på bloggen.. Hur orkar människor snacka bakom ens rygg när man inte ens gjort något och sen dölja det? Stå för det du gör! Nu vet man att man aldrig ska glömma saker som har hänt och förlåta helt, man ska ALLTID vara på sin vakt, jag ska iallafall det.

Äsch orkar inte tänka på det något mer. Efter skolan gick jag och min pojkvän och åt på Formaggio i fridhemsplan, och sen tog vi en promenad med vovven och nu är jag hemma, äntligen! Otroligt lång skoldag..
Ska ta ett varmt bad med nya vecko revyn och bara viiila, är så trött i hela kroppen haha

Pössss ♥


                                                                             Dubai

Kommentarer
Postat av: Magda

Söööööt tjeej! :D Visa bild på din tattoo i ögat, than you!! (Ya, det spårar ur i mitt huvud haha :p)

2011-03-14 @ 23:18:24
URL: http://musiix.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0